czwartek, 6 czerwca 2013

PS Kocham Cię

Gdybym miała powiedzieć, co w byciu mamą lubię najbardziej na świecie, to byłyby to chwile, kiedy ta mała istotka zupełnie niespodziewanie odrywa się od swoich ważnych spraw, przychodzi i przytula się do mnie. Często, wtulając tak buzię w moją szyję, mówi "moja mama", a ja za każdym razem, niezmiennie czuję gulę wzruszenia w gardle. Przytulam ją setki razy w ciągu dnia, setki razy całuję i do znudzenia powtarzam, że jest moim największym skarbem. 

Dziś stałam w kuchni zmywając naczynia. W pewnej chwili przybiegła, objęła rączkami moje nogi, spojrzała w górę i powiedziała "kocham" Po raz pierwszy.

Rozpadłam się na atomy.

11 komentarzy:

  1. To jest chyba jedno z najpiękniejszych słów jakie można usłyszeć od swojego dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale slodko!

    Moja stanowczo odmawia powtorzenia slowa "kocham". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to musiał byc piekne przeżycie.Dla takich chwil warto życ. Pozrwiamy, Druga Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest chwila na którą warto czekać nawet całe życie...

    OdpowiedzUsuń
  5. hej heej, co tam u Was? jestem teraz na www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny.. w końcu cię znalazłam, tylko widzę, że zamilkłaś:/ oby nie na zawsze;>
    Nie wiem, czy pamiętasz bo trochę czasu zleciało www.we-troje-przez-zycie.blogspot.com
    Rodzinka.pl
    Jak to przeczytasz, odezwij się na maila malwie91@buziaczek.pl bo blog jest na zaproszenie. Pozdrawiamy z Laurą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj słodkie. Ale faktycznie to są najpiękniejsze chwile w byciu rodzicem. :)
    Poczekaj za kilka lat powie stara dawaj stówę :} to będą te mniej piękne :]

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ HEJ.... DZIEWCZYNKI ODEZWIJCIE SIE, MY TU CZEKAMY Z UTĘSKNIENIEM:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy Wy się faktycznie rozpadłyście na atomy? HAAAAALOOOOO kobietki!! Odezwijcie się bo ja już się martwię tą ciszą.... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczko kochana! Gdzie jestescie???

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczynki odezwijcie się....

    OdpowiedzUsuń