czwartek, 3 stycznia 2013

Co może przynieść nowy dzień

Poświętowaliśmy, pobalowaliśmy, więc wypadałoby może jakieś postanowienia noworoczne poczynić? Dwie rzeczy chciałabym w tym roku bardzo wcielić w życie, ale naprawdę nie wiem na ile okoliczności będą łaskawe. Chciałabym wrócić do chodzenia po górach (a przynajmniej zacząć, bo do kondycji sprzed ciąży trudno będzie wrócić, zwłaszcza że jedyny sport jaki aktualnie uprawiam, to pchanie wózka) i pojechać latem do Chorwacji. Dlaczego akurat tam? Dlatego:


Uwielbiam ten kraj za słońce, ciepłe morze, świeże figi i to, że czuję się tam jak u siebie. I pomimo zrozumienia dla argumentu, że przecież jest tyle pięknych miejsc na świecie, wartych obejrzenia, na pewno będę tam wracała.

14 komentarzy:

  1. O taak, Chorwacja jest piękna! byłam kilka razy i jak bym tylko mogła (wiadomo, kasiora a raczej jej brak hehe), baardzo chętnie bym tam wróciła :) Byłam 2x na "lądzie" i raz na wyspie :)
    Pracę lic. na hotelarskich studiach pisałam nt Chorwacji właśnie :D
    Pozdrawiam pierwszy raz w nowym roku :)
    Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogoś, kto był w Chorwacji nie trzeba przekonywać o jej urokach, a jeśli ktoś nie był, cóż musi przekonać się na własnej skórze, dlaczego ten kraj łatwo kochać ;-)

      Usuń
  2. moge Twoj mail??? zablokowałam blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaajka@gmail.com
      Jak możesz zostaw mi też swój

      Usuń
  3. Pieknie. Też bym chciała kiedyś na żywo zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie bylam na Chrowacji, ale pieknie to wyglada! Zycze, zeby sie spelnilo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Nawet jeśli nie w tym roku, to w przyszłym na pewno ;-)

      Usuń
  5. Ładny widok a na żywo pewnie jeszcze piękniej to wygląda:)
    I dziękuję za dodanie mojego bloga do linków:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie nudzą mi się te widoki. Mogłabym mieć taki na stałe za oknem ;-)

      Usuń
  6. Byłam kilka razy, ale o wiele bardziej podoba mi się Czarnogóra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w której części Chorwacji, jeśli można wiedzieć? ;-)

      Usuń