środa, 29 lutego 2012

MAM i ja (1)

Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy partnerskiej z firmą MAM. Do tej pory marka ta znana mi była tylko z blogów innych dziewczyn, więc z przyjemnością zgodziłam się przetestować ich produkty. Jest to niewątpliwie bardzo fajna inicjatywa pozwalająca młodej mamie na poznanie produktów i wyrobienie sobie opinii bez konieczności brodzenia po pas wśród niezliczonych ilości dostępnego asortymentu najróżniejszych producentów, co w moim przypadku zazwyczaj kończy się lekkim obłędem i chęcią doprowadzenia domowego budżetu do skrajnej nędzy (bo skoro nie wiadomo na co się zdecydować, to należy kupić wszystko, tak?).
Naprawdę nie wiem ile godzin już poświeciłam na czytanie, przeglądanie i zastanawianie się co kupić, gdzie i jakiej firmy, więc fakt że w tym przypadku produkty same "przywędrują" mi do domu, jest miłą odmianą ;-)

Po uwzględnieniu moich sugestii (co też mnie mile zaskoczyło) dostałyśmy propozycję przetestowania 3 produktów:
Butelka treningowa Trainer (220ml)
(gdyż matka w przebłysku geniuszu postanowiła nauczyć dziecko pić z niekapka)
     

Gryzak MAM Minicooler
( z dedykacją dla górnych jedyneczek, które już na pewno czają się by zaatakować w najmniej spodziewanym momencie)
  

oraz wkładki laktacyjne MAM Breastpads
(za chwilę stuknie mi 7 miesiąc spełniania się w roli darmowego baru mlecznego, a jeszcze nie znalazłam idealnych)
  
O wszystkich tych produktach sukcesywnie będą pojawiały się notki z recenzjami, a jeżeli któraś z młodych mam już teraz zapragnęła mieć którąś z tych rzeczy dla siebie zapraszam do kliknięcia w poniższy baner ;-)
    
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz