piątek, 29 kwietnia 2011

Wyprawka

Postanowiłam w końcu spiąć pośladki i dokonać zakupu niezbędnych akcesoriów porodowo - noworodkowych, potocznie zwanych wyprawką.  Nie ukrywałm, że najbardziej satysfakcjonował by mnie hurtowy zakup całego majdanu w jednym miejscu, bo latanie po sklepach nie jest aktualnie tym co tygryski lubią najbardziej, ale niestety już mi wiadomo, że zakupy te trzeba będzie podzielić na minimum kilka części i sklepów. Oczywiście sporą część mogłabym kupić w necie, ale ja z tych co to muszą najpierw dokładnie na własne oczy oblukać i najlepiej jeszcze pomacać. A jak jeszcze można pomęczyć sprzedawczynię głupimi pytaniami, to już w ogóle pełnia szczęścia ;-)
Zwłaszcza, że wiedzy co nowa obywatelka tego świata w pierwszych tygodniach swego życia oraz  ja wydająca ją na ten świat będziemy potrzebowały nie posiadam. Niby zrobiłam listę na podstawie głębokich przemyśleń po przestudiowaniu setek for (forów? Dzizas jak to się odmienia?) internetowych, ale w dalszym ciągu pewności nie mam ile czego nakupić?
Stąd też moja prośba do doświadczonych już mam oraz nieco bardziej rozgarniętych ode mnie ciężarówek o korektę tej mojej nieszczęsnej listy. Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie i propozycje. Może czegoś trzeba kupić więcej, czegoś mniej, czegoś w ogóle nie warto kupować, a o czymś zapomniałam? Nie uwzględniam tu ubranek dziecięcych, bo te namiętnie kompletuje moja mama z siostrą, więc tylko ewentualnie na koniec dokupię te rzeczy, które ujdą ich uwadze ;-)

FOR ME ;-)
1. koszula do porodu
2. biustonosz do karmienia – 2szt
3. koszula nocna do karmienia  – 2szt
4. majtki poporodowe siatkowe– 5szt            
5. wkładki laktacyjne
6. osłonka do karmienia na brodawki
7. podkłady poporodowe – 20szt 
8. nakładka na toaletę – 15szt               
9. szlafrok
10. balsam na brodawki
11. herbatka na laktację


HIGIENA
12. gruszka do nosa
13. gaziki jałowe                       
14. spirytus
15. patyczki higieniczne
16. podkłady do przewijania – 10szt           
17. proszek do prania
18. szczotka do włosów
19. nożyczki do paznokci
20. pieluchy flanelowe – 5szt
21. pieluchy tetrowe – 10szt
22. podkład na materac – 3szt
23. gąbka do wanienki
24. myjka
25. czapeczka pokąpielowa
26. termometr do wody
27. termometr elektroniczny
28. przewijak
29. okrycie kąpielowe/ręcznik - 2sz

KOSMETYKI
30. linomag
31. sudokrem
32. spray do nosa
33. mydło/emulsja do kąpieli
34. chusteczki nawilżające
35. pampersy

KARMIENIE
36. butelka 125ml
37. butelka 260ml
38. pojemnik na pokarm - 2szt
39. szczotka do mycia butelek
40. termoopakowanie
41. podgrzewacz butelek/ sterylizator
42. smoczek – 3szt
43. łańcuszek do smoczka


SPRZĘTY RÓŻNE
44. kocyk polarowy
45. kocyk akrylowy
46. wanienka
47. pościel do łóżeczka – 2szt
48. prześcieradło – 3szt
49. podkład ceratkowy – 3szt
50. poduszka do karmienia
51. łóżeczko
52. materac
53. kołdra do łóżeczka
54. wózek
55. fotelik samochodowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz