czwartek, 13 stycznia 2011

Łańcuszek

Nie przepadam za łańcuszkami (wolę kolię z brylantami ha ha), ale jako że już dwie osoby wytypowały mnie do tej zabawy brakiem kultury było by ją zignorować. Także spinam pośladki i postaram się udzielić w miarę sensownych odpowiedzi.

4 programy/seriale które oglądam:
No i już problem, bo praktycznie nie oglądam telewizji (tak, wiem dziwadło ze mnie), ale jak już mi się zdarzy, to czasem lubię zerknąć na:
- Zaklinacza psów
- Jon'a & Kate plus 8
- Obieżyświata
- Miami Ink
4 rzeczy, które mnie pasjonują:
- góry (bezapelacyjnie i bezsprzecznie)
- koty
- internet
- książki

4 sformułowania które często mówię:
- taaa
- no co ty
- belek bąbelek (do kocicy, która patrzy wtedy na mnie wymownym wzrokiem)
- matko z córką

4 rzeczy, które nauczyłam się z przeszłości:
- przeprowadzać reanimację
- lutować
- grać na flecie (nie, nie na fujarce ;-P)
- szyć

4 miejsca do których chciałabym pojechać:
Może niekoniecznie pojechać, bo czasem wejść, ale na pewno które chciałabym odwiedzić
- Rysy
- Seszele (albo coś z równie pięknymi plażami i ciepłym morzem)
- Japonię
- 1000m2 zielonej łąki z cudnym widokiem na las i pola, na której poczułabym od razu, z wielką siłą, że to jest miejsce, w którym stanie nasz przyszły dom

4 rzeczy, które robiłam wczoraj:
Oooo, tu mam pole do popisu
- jak na porządną kurę domową przystało ogarnęłam nieco domowy chaos, a potem...
- wylegiwałam się w łóżku
- wylegiwałam się na kanapie
- oraz polegiwałam na fotelu

4 rzeczy, które kocham w zimie
To będzie tylko jedna rzecz:
- to że się kiedyś w końcu kończy

4 rzeczy na mojej liście pragnień:
- naturalnie urodzić zdrowe dziecko (priorytetowo)
- być dla niego dobrą matką!
- nie zdziadzieć i nie zramoleć na starość
- zbudować dom (ten wymarzony, wyśniony i jedyny w swoim rodzaju)

Więcej grzechów nie pamiętam, a do dalszej zabawy zapraszam wszystkie odwiedzające to miejsce panie, których imiona zaczynają się na literę "A".
Bo tak!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz